LIVVIN services
LIVVIN ontzorgt bewoners door een pakket van services aan te bieden, met als doel het verhogen van het woongenot van bewoners in de buurt.
Samen voor het geluk van onze bewoners
Bij LIVVIN geloven we dat een thuis veel meer is dan alleen een woning. In een tijd waarin eenzaamheid en individualisering toenemen, bieden wij een alternatief. Bewoners moeten zich veilig, welkom en verbonden voelen op de plek waar zij wonen. Een sterke band met zowel de buren als de buurt speelt hierbij een cruciale rol.
Wij bieden persoonlijke aandacht en creëren mogelijkheden voor ontmoetingen. Laagdrempelig contact draagt bij aan een meer verbonden leven. Door samen activiteiten te ondernemen en te genieten van een levendige omgeving, krijgt de (mentale) gezondheid een positieve impuls. Wij zorgen voor de juiste handvatten, maar het zijn de bewoners die van de buurt een fijn thuis maken voor iedereen. Dit is dan ook onze missie.
Huiskamer
De huiskamer is dé ontmoetingsplek voor bewoners. Hier komen bewoners samen om te eten, spelletjes te spelen, sport te kijken of gewoon een kop koffie te drinken. De ruimte is ook beschikbaar voor privé gelegenheden, zoals verjaardagen of diners. De Community Manager is aanwezig en organiseert hier verschillende activiteiten. Vastgoedmanagers en wijkagenten brengen regelmatig een bezoek aan de huiskamer, wat bijdraagt aan een veilige, levendige en inclusieve woonomgeving.
Community Manager
De Community Managers zijn het aanspreekpunt voor bewoners. Ze beantwoorden vragen, helpen bij problemen en zorgen voor een gezellige sfeer. Ze verbinden bewoners met elkaar en partijen in de buurt, zoals vastgoedmanagers en wijkagenten. Door regelmatig activiteiten te organiseren, bevorderen zij de verbondenheid en het woonplezier. Daarnaast zorgen ze voor een schone en veilige omgeving door bijvoorbeeld het lopen van gebouwrondes.
App
Elk woongebouw heeft een eigen app of platform, een gesloten online community waarin bewoners met elkaar in contact kunnen komen en de Community Manager kunnen bereiken. Ze worden geïnformeerd over hun omgeving, het gebouw en activiteiten, kunnen informatie over hun woning en gebruiksaanwijzingen vinden, reparatieverzoeken indienen en extra diensten afnemen voor meer woongemak.